طراحی گرافیک به عنوان بهترین ابزار برای بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال ترکیبی از ارائه تصاویر و محتواهای آموزنده است. طراحی گرافیکی ایده‌های تبلیغاتی یک شرکت را به اعلان‌های تصویری تبدیل می‌کند. به این ترتیب یک سازمان می‌تواند به طور موثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کند.

در دنیای امروز که تمام کارها با سرعت انجام می‌شوند، از خرید کردن تا تهیه یک غذا از رستوران یا ارسال یک پیام، بیزینس‌ها باید فاصله کمی با مشتریان و مخاطبان خود داشته باشند.

در واقع دوره مطالعه متن و اعلامیه‌های بلند بالا به سر آمده است. شما باید با تصاویر جذاب و گویا در کسری از دقیقه منظور خود را انتقال دهید. واقعیت این است که مشتریان امروزه عجول و کم حوصله‌تر از قبل هستند.

از همین حالا شروع کنید!

محتوایی را که با مخاطبان خود منتشر می‌کنید، چه در یک نسخه تبلیغات چاپی چه در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی باید هویت بصری یکسانی داشته باشند. اگر برای وبلاگ خود از یک فونت جذاب و نچندان رسمی استفاده می‌کنید؛ آن را در صفحات اصلی وبسایت نیز به کار ببرید.

در استفاده از رنگ‌ها احتیاط کنید

استفاده بیش از حد از رنگ‌های متنوع نه تنها جذابیت محتوای شما را زیاد نمی‌کند بلکه مخاطب را از توجه به آن باز می‌دارد. برای تمامی طرح‌های شرکت خود از لوگو گرفته تا تصاویر تبلیغاتی از دو یا سه رنگ اصلی انتخاب کنید، از رنگ‌های دیگر به میزان کم و با احتیاط استفاده کنید. برای شروع کار درباره تناسب رنگ‌ها و رنگ‌های هم خانواده و متضاد مطالعه کنید، سپس آن‌ها را به کار بگیرید

از سطوح بزرگ استفاده کنید

از قرار دادن سطوح ریز و در هم در کنار هم بپرهیزید، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، سلیقه مشتریان دیگر زیاده گویی را نمی‌پسندد، چه در متون چه در تصاویر.

به فضای خالی پشت نکنید

جایی هم برای سطح سفید و فضای خالی در نظر بگیرید. در واقع فضای خالی اگر درست استفاده شود بهترین ابزار برای ارتباط دادن عکس‌ها و تصاویر مختلف به یکدیگر است.

طرح‌های کمپین‌های تبلیغاتی برتر و خلاقانه را دنبال کنید

همواره در جستجوی ایده باشید، خوب نگاه کنید که بازاریابان یا طراحان برتر از چه عناصری برای ارائه طرح خود استفاده می‌کنند، تقلید نکنید اما حتماً ایده بگیرید

در آخر؛

اگر به این نتیجه رسیده‌اید که خودتان نمی‌توانید طرح‌ها یا ترکیب بندی‌های جذاب برای محتوا یا صفحات تجاری خود ایجاد کنید از یک متخصص کمک بگیرید! این نوع هزینه کردن به نفع کسب و کار شما خواهد بود و هزینه اضافی به حساب نمی‌آید.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید.